Mijn reis naar Santiago de Compostela - Reisverslagen van Helma - WaarBenJij.nu Mijn reis naar Santiago de Compostela - Reisverslagen van Helma - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar Santiago de Compostela

Mijn reis naar Santiago gaat op 2 april van start. Ik vertrek vanuit Sint-Oedenrode en ik zal uitgezwaaid worden door mijn jongens, familie en vrienden. Mijn eerste stop zal bij pelgrimshoeve Kafarnaum in Vessem zijn, waar ik een ontmoeting zal hebben met broeder Fons. Na de stop begint de reis echt en volg ik het pelgrimspad Via Monastica tot Rocroi. Vandaar neem ik de route Via Campaniensis naar Vezelay en dan gaat het richting Spanje naar St. Jean-Pied-de-Port. In St. Jean-Pied-de-Port neem ik het pelgrimspad Camino Francés, de klassieke pelgrimsroute.

Recente Reisverslagen:

12 April 2016

dag 10

06 April 2016

dag 5

05 April 2016

dag 4

04 April 2016

dag 3

03 April 2016

dag 2
Helma

Actief sinds 05 Maart 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5923

Voorgaande reizen:

02 April 2016 - 12 Juli 2016

Mijn reis naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: