nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van Helma - WaarBenJij.nu nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van Helma - WaarBenJij.nu

nog één nachtje slapen

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg Helma

01 April 2016 | Nederland, Sint-Oedenrode

En dan is het nog één nachtje slapen en dan begint mijn reis! De tijd heeft me bijna ingehaald en op het laatste moment nog wat dingen te regelen. Mijn rugzak inpakken, weer uitgepakt, inpakken, weer uitgepakt en dan echt voor de laatste keer ingepakt. Een beetje zwaar is hij wel en ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Gisteren en vandaag ben ik verrast door lieve en warme groetjes en wensen! Vanavond nog heb ik een handdoek gehad met allemaal wensen erop getekend, heel veel kaarten, een boedha en een christoffel. Het gaat gewoon helemaal goed komen met mijn voettocht! Morgenvroeg om 07.30 uur ga ik samen met Remi en Eddie naar Vessem lopen en het belooft prachtig weer te worden. Daar neem ik afscheid van ze en loop ik door naar Postel waar ik in de Norbertijnenabdij de nacht ga doorbrengen.
Voor alle lezers een lieve groet en een dikke knuffel en tot het volgende verslag, liefs

  • 02 April 2016 - 16:46

    Maaike V Dam:

    Lieve Helma,
    Het is zover!! Ik volg je verhalen op de voet! Geniet iedere dag van deze prachtige reis en kom met een nog vollere rugtas met verhalen terug.
    Liefsss Maaike

  • 02 April 2016 - 18:00

    Nicole:

    Lieve Helma,

    Ik ga je volgen!! Succes!

    Liefs Nicole

  • 03 April 2016 - 19:17

    Rian:

    Ha Helma,
    je bent aan je Camino begonnen!!! In het begin zal het spannend zijn, maar je zult vast snel je draai vinden.
    Ben benieuwd of je al snel dingen uit je backpack naar huis gaat sturen....
    Ik wens je Buen Camino en ik ga je volgen!
    groetjes Rian (van de afd RT)

  • 04 April 2016 - 15:46

    Helma:

    Ja Rian, dit weekend komt een vriendin twee dagen meelopen en ik weet zeker dat er iets mee terug naar huis gaat. Ik heb al een paar keer gehoord 'niet ingepakt is goed meegenomen!'

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helma

Actief sinds 05 Maart 2016
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 5921

Voorgaande reizen:

02 April 2016 - 12 Juli 2016

Mijn reis naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: