voorbereidingen - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van Helma - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van Helma - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Helma

16 Maart 2016 | Nederland, Sint-Oedenrode

De tijd begint nu wel heel snel te gaan. Na deze week nog één week werken en dan begint mijn verlof. Ik merk dat mijn gedachten steeds vaker afdwalen naar mijn aanstaande avontuur! Vandaag heb ik mijn eerste kilometers gewandeld met mijn nieuwe zooltjes, die met dank aan Nico snel gemaakt zijn. Bij het aan doen van mijn schoenen werd ik verrast door het gevoel van de zooltjes. Het lijkt net of er in beide schoenen een balletje zit. Gelukkig heb ik geen last gehad bij het lopen en de aankomende weken heb ik nog tijd om verder te wennen aan de zooltjes. De reisbenodigdheden die ik mee wil nemen beginnen zich steeds meer op te stapelen en ik ben benieuwd of het allemaal in mijn rugzak gaat passen. Terwijl ik dit schrijf moet ik lachen om de reactie van Remi en Eddie bij het lezen van mijn paklijst. Laat ik zeggen dat zij en ik iets verschillen van mening over wat goed en handig is om mee te nemen op reis. Als ik op reis ben zal ik misschien een tipje van de sluier halen en iets loslaten over het verschil van mening.
Voor nu genoeg en ik ga nog even aan mijn huiswerk Frans.

  • 23 Maart 2016 - 17:07

    Andy & Heidi De Kort:

    Bon voyage !

  • 30 Maart 2016 - 09:02

    Ellen Suijkerbuijk:

    Lieve Helma,
    We missen je wel hoor ,bij de Franse les.....
    Ik wens je een goede voorbereiding nog , en ik ga je beslist volgen...
    Ontzettend veel succes...
    Liefs Ellen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helma

Actief sinds 05 Maart 2016
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 5920

Voorgaande reizen:

02 April 2016 - 12 Juli 2016

Mijn reis naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: